Followers

Thursday, October 14, 2010

Suara Hati

bismillahirahmanirahim...

aku da xtaw nk luahkn kt mne lg..
klaw kt diari nt ader aje yg curi2 baca...
pas abes pkir kt cni gak tmpt aku nk suara kn...
andai owg taw ape hakikat dri aku ni...
mgkin xsmudah dgn kata2...

xhabis2 ditimpa musibah..
sjak kblakangn ni stiap kali maghrib..
pasti ade sje gdoh..
knp ade sje yg dengki dgn hidup ni....
lpas 1 satu lg..
x abes2 ke dgn ape yg kau da buat slme ni??
sjak kcik puas aku dgar sume sumpah caci maki hinAa..
sudah la..xprnah aku mtk sesen pon duit dri kau la..
knp xbleyh ke kau tgok org len sng??
ya allah cume kau je yg taw hati ni.. dri kcik aku mkn ati smpai besar..
xckup lg ker??
sudah2 la hina org...
stiap kali aku menangis aku menyesal sgt2...
knp dugaan cmni menimpa aku..
mgkin org bleyh wt aku smpai aku sakit trok...
tp ingt tuhan maha adil..
pilu sgt hati aku ko hantar setan ntok mmporak-pranda kn fmly aku..
kau gune2 kn aku..
smpai bler?? xpuas lg ke ko tgok aku trlantar sakit...
stiap kali aku solat, aku xkn prnah lupe doa kn kau..
pergi lah..jgn kau dkt ganggu aku lg..
aku doakn kau kmbali ke jln nya..

hari ni aku nangis lg sbb kau...
kau duga iman aku...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...