Followers

Wednesday, October 13, 2010

SEPETANG RABU

huhuhu... da brlapuk,kusam n xbrnyawa blog akuh ni ea...
meh aku idup kn..

waduh.. penat btol arini..
13 oct 2010 kol 5.57 ptg... aku hangin tol.. keta kehabisan minyak...
ni sume kje abg aku "FUAD"...dye mmg ske bwak keta xde minyak..
huh !!! panas jek akuh...
pastuh lalu plak abg "BUNCIT" (abg akmal)
wakakakakaka!!! tergelak akuh n A'AN bler dye tnye knp...
xleyh nk jwb nseb bek dye lalu jek..
pdahal akuh ni tgah tggu bpak aku smpai anto minyak...
lme gak arh..nek merah muke...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
pas anto A'AN blek...
si FUAD ni wt aksi lg...
mybe kol 6.40ptg td akuh da xde kot..
ske2 dye jek langgor lmpu merah depan HSIJB..
yang mampu aku buat cume menjerit "FUAD!!!!!!!!!!!!!!"
fuh...~ nseb bek mto 2 n keta 2 sempat brek...
abg akuh plak??
wt muke slumber cm TAPIR....
perghhh~ aku nk bebel pn xmmpu da...
teringt plak kes excident bramai2...
uhuhuhhuh..~
aku xmaw jd cm 2....
alhamdulillah..
aku smpai umah dgn keadaan xthn nk trkucil gara2 FUAD...
ok nt da brsawang blog ni bru la aku update lg ea..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...